Про це повідомив голова служби Роман Опімах на своїй сторінці в Facebook.

«Під час зустрічі з Укравтодором його представники надали Держгеонадрам перелік пріоритетних автодоріг, відповідно до плану будівництва на 2020–2021 роки, а також визначили області, де відчутний дефіцит піску та будівельної сировини для виробництва щебню. Це бутовий камінь, граніт, мігматит, гнейс, лабрадорит, чорнокіт», – повідомив голова Держгеонадр.

Всі запропоновані Держгеонадра ділянки знаходяться в межах 80 км, до визначених проєктом автошляхів, мають затверджені запаси та відповідають ДСТУ для будівництва доріг місцевого та загальнодержавного значення. Вони знаходяться у п’яти областях: Кіровоградській, Полтавській, Харківській, Миколаївській та Дніпропетровській.

«Це перша хвиля об’єктів для будівництва доріг в областях, де наявний дефіцит сировини. Нашою метою є забезпечення національної економіки якісною вітчизняною сировиною. Це важливе державне завдання, що значно пришвидшить роботи та знизить їх вартість, створить нові робочі місця та забезпечить місцевий і державний бюджети надходженнями», – підсумував Роман Опімах.

Нагадаємо, голова Держгеонадр презентував пакет реформ із новими правилами для надрокористувачів. Зокрема реформа передбачає спрощення правил для «малого надрокористування», також введення розстрочки платежів за надання спецдозволів і вільний обіг спецдозволів.

Зміни в законодавство про надрокористування підтримав голова виконавчого комітету Ради реформ України Михайло Саакашвілі.

Раніше депутати екологічного комітету парламенту схвалили діяльність Державної служби геології та надр у першому півріччі поточного року. Зокрема щодо запуску службою Єдиного вікна надрокористувача, що дало змогу вдвічі скоротити кількість повернень документів заявникам та налагодити ефективний діалог із суб’єктами ринку.