Такою інформацією з посиланням на свої джерела поділився політичний експерт Володимир Цибулько.

“Не так давно була опублікована стаття про корупцію у сфері транспортної інфраструктури Києва. Країна впізнала своїх “героїв” – наглядача Дениса Комарницького, головного аудитора Геннадія Пліса, а також мера Віталія Кличка і його заступника Олександра Густєлєва. Тих, хто вибудовує корупційні сітки, гребе відкати і наживається на киянах. Дізналася країна і досі скромного чиновника-директора Департаменту транспортної інфраструктури-начальника Управління координації та розвитку дорожнього господарства та інфраструктури Андрія Романенка. Який за дорученням Комарницького і Пліса, лобіює підконтрольні компанії в якості підрядників на всі дорожні і транспортні об’єкти, на які з бюджету виділяються сотні мільйонів доларів на рік. Тобто він-ключовий фігурант всієї схеми вибивання чорної готівки з підрядників”, – підкреслив Цибулько.

Він поділився інформацією джерел про те, що, зачаївшись після публікації викриття, але побачивши, що правоохоронці реагувати на ситуацію не збираються, Комарницький з Плісом і Романенко пішли “зовсім вже по беззаконню”.

“І тепер Романенко натурально кошмарить компанії-підрядників, погрожуючи: або ви працюєте так, як я скажу, або ви в цьому місті взагалі не працюєте. Невдоволення підрядників все наростає, проте зробити вони по суті нічого не можуть. Правоохоронці не варіант. По-перше, навіть якщо справи заведуть, то під роздачу потрапить тільки Романенко, А інші фігуранти залишаться при своїх. По-друге, швидше за все, ніхто нічого не заведе, тому що у Кличка з Комарницьким і Плісом все схоплено. Згадайте, як наглядач з аудитором таємно їздили в СБУ? Як Комарницький погрожував заступнику Кличка Непопу переслідуванням ДБР? Як сам мер нацькував поліцію на фірму, яка просила місто погасити борг за ванти для Подільсько-Воскресенського мосту. На користь цієї версії говорить і відсутність реакції правоохоронців на скандальне викриття журналістів”, – констатував експерт.

Так що, заявив він, Андрію Романенку нічого не загрожує, а ось розвиток транспортної інфраструктури столиці при таких розкладах – дійсно опиняється під загрозою.

“По суті, мер Кличко поставив її під удар заради своєї дружби з Густєлєвим (про яку вже неодноразово писали ЗМІ) і заради збору грошей, який активізувався перед виборами. До речі, якщо ви думаєте, що у правоохоронців просто немає зачіпок, так як корупційна схема занадто глибоко захована – то це зовсім не так. Навпаки, схема формалізована у вигляді створеної в червні при Департаменті транспортної інфраструктури КМДА “Київської майстерні міста”. Називається ця формація “постійною робочою групою”, а очолює її… Звичайно, Романенко! У цю “майстерню корупції” входять близько 30 членів – працівників різних підрозділів КМДА та комунальних підприємств. Будь ласка, заходь в КМДА і проводь затримання, не відходячи від чорної каси. Але цього не відбувається. Очевидно, всім вигідно, щоб Романенко залишався на своєму місці і далі збирав чорний нал з підрядників на дорожній інфраструктурі”, – резюмував Володимир Цибулько.