Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

У тому числі клієнтка поскаржилася, що пропала можливість внести точні дані лічильника на воду. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з’явився на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

“вчора безуспішно намагалися розібратися у внесенні показань по лічильнику на воду. Справа в тому, що я завжди оплачую через приват24 відразу ж вносячи і показання лічильників, так як у конкретно цього водоканалу немає свого сайту. Але помінявши лічильники, зіткнулися з проблемою, внести дробові показання — неможливо. Тобто, тільки цілі числа. Якщо потрібно оплатити півкуба – як бути? Подзвонили в службу підтримки. Спочатку оператор так само при мені намагався ввести і через кому, і через крапку))) потім «розвів руками» і переключив на «фахівця». Після довгого очікування фахівець повторив дії мої і оператора і теж визнав-неможливо! Питань два! 1) при сьогоднішніх тарифах чому неможливо досі вводити показання дробові? 2) що за «фахівці» у вас працюють, якщо не знають заздалегідь відповідей?! Підкреслю, цього так званого фахівця оператор вибирав саме з мого конкретного питання!”,- пише Українка.

У Приватбанку тільки пояснили, що не можуть зробити шаблон на всі комунальні підприємства, тому що їх в країні дуже багато.

Обов’язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше 

Нагадавши, українці стали частіше скаржитися на ПриватБанк, блокує рахунки і затягує платежі.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк звинуватили в дискримінації клієнтів.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк розсилає українцям в умовах карантину “листи щастя”.