Українка поскаржилася на погану якість зв’язку мобільного оператора Vodafone при тому, що тарифи підвищують регулярно. За словами клієнтки, це відбувається навіть без попередження. Відповідну претензію жінка залишила на сайті Отзовик.

Читайте Знай в Google News!

” огидна зв’язок, ставлення до клієнтів, як до лохів, яких потрібно обдирати будь-яким шляхом. У Харкові, район Салтівка зв’язок через Водафон огидна і у нас і у знайомих-постійно обривається розмова, абонент недоступний та інше. Зате гроші дерти з клієнтів-тут водафон попереду всіх. Ставлення до клієнтів огидне-придумують будь-які ходи, щоб зрубати побільше: переклад на невигідні тарифи, водафон клік (доводиться кожен раз дзвонити оператору, щоб відключили і роблять це не з першого разу). Днями знову, без попередження, підвищили плату за тарифі, яким зараз користуюся. Хоч би смс прислали”, – пише Українка.

Жінка стверджує, що буде переходити на інших мобільних операторів і давно б вже не користувалася їх послугами, якби це був не робочий телефон.

Обов’язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше 

Нагадавши, Київстар придумав, як спростити життя абонентам.

Як повідомляв Знай. ua, в Україні зміняться правила для операторів і абонентів мобільного зв’язку, штрафи, спам і скарги.

Також Знай. ua писав, що українка показала дивну накрутку на тарифах Vodafone.