Директорка КП
«Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна під час онлайн-брифінгу повідомила, що
останні два тижні в соцмережах та медіа з’являються повідомлення, що з
банківських карток списуються додаткові кошти за проїзд.

У більшості випадків,
зауважила працівники КП «Вінницякартсервіс»   самостійно знаходять
таких користувачів для надання їм виписок з системи, в яких зазначається час та
дата самої поїздки, а також дані про списання коштів, які в деяких випадках
здійснюються із запізненням за попередні періоди. 

При цьому
директорка “Вінницякартсервіс” заявила, що за весь цей час жодної
скарги від  пасажирів після отримання ними від нас таких звітів – ми не
отримали. Всі списання коштів відповідають здійсненним поїздкам.

Пані Катерина також звернулася до вінничан, – якщо  виникають питання,  звертатися на «гарячу лінію» підприємства за номером – (0800)330-155,  або в Телеграм канал чи на  Фейсбук. У випадку виникнення непорозумінь  з контролером –  можна звернутися на гарячу лінію «Вінницякартсервіс» (0800)330-155.

Джерело