Киянка замовила в інтернет-магазині Rozetka босоніжки української фірми  Inblu. Але через 11 днів підошва взуття прийшла в повну непридатність.

Цією неприємною історією поділилися в Телеграм-каналі “Народний ревізор”.

“Дівчина замовила сандалі Inblu. Замовлення відправили оперативно, ніяких нарікань щодо комплектації і якості не виникло. Але вже після 11 днів використання взуття прийшла в повну непридатність з огляду на те, що лопнула підошва по всій ширині на обох сандалях. В цей же день клієнтка відправила фото пошкоджень і штрих-коду коробки на електронну пошту Сервісного центру”,- написано в повідомленні.

Після киянку чекав неприємний квест:  дзвінки в сервісний центр з інтервалом 3-4 дні і відповіді на стандартні питання – “чи відправлялося фото пошкоджень”, “коли відправлялося”, “куди відправлялося”.

Після дівчину запевнили, що  інформація буде донесена постачальнику товару. Вже минуло два тижні, а питання досі не вирішене.

Обов’язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Rozetka заблокувала українця, який розкритикував чорну п’ятницю: ціна стала вищою, ніж до розпродажу

Як повідомляє портал «Знай.иа» Продавець Comfy випровадив покупця через українську мову: “явні ознаки ідіотизму”

Також «Знай.иа ” писав, що Інтернет-магазин Rozetka зупинить бізнес через закон Зеленського: “на нас виливають помиї”