На сайті Мінфіну було опубліковано повідомлення від одного з користувачів, в якому йдеться про те, що він поміняв карту “універсальну” Приватбанку і через якийсь час йому подзвонили шахраї і голосом “робота” і заявили: “Підтвердити блокування карти у зв’язку з перевипуском нової, підтвердіть дію або дочекайтеся зв’язку з оператором”. Про це повiдомили на сайтi “Мiнфiн“.

Читайте Знай в Google News!

Людина відразу ж скинула, а про те, як могли дізнатися про цю інформацію, заявив: “При оформленні карти консультант щось друкувала в свій телефон”. Він вважає, що його паспортні дані разом з номером телефону були “злиті”.

Представник Приватбанку відповів на подібну заяву і повідомив, що передача інформації третім особам виключена з боку банку. За словами співробітника, в еру цифрових технологій слід усвідомлювати, що дані могли бути отримані або з відкритих джерел, або шляхом підбору інформації.

До того ж, ця інформація може перебувати на сайтах або інших ресурсах, а також запитуватися при авторизації. Наприкінці свого звернення знову було зазначено, що надання персональних даних клієнтів третім особам з боку Приватбанку виключається.

Обов’язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, непунктуальна Укрпошта потрапила в гучний скандал: “Вони там вимерли, чи що?”

Як повідомляв “Знай.ua”, кинуті дітьми або закатовані хворобами: життя самотніх пенсіонерів кардинально зміниться, Кабмін переглянув закон.

Знай.ua писав, YASNO запропонував клієнтам системи зберігання енергії, що працюють за принципом великої “батарейки”