Альтернативою «львівського метро» найближчім часом може стати запуск міської електрички, яка з’єднає швидким сполученням різні райони Львова.

Таке переконання висловив депутат ЛМР, координатор ГР «ВАРТА» Ігор Зінкевич під час експертної дискусії в медіацентрі руху.

Практично через кожен район міста пролягає залізнична колія, тому цим потрібно скористатися і запустити альтернативу «львівського метро».

«Залізничне сполучення швидке, електричка не потраплятиме в корки, вона рухатиметься за чітким графіком. Одночасно може перевозити велику кількість пасажирів, що зменшить навантаження на інші види транспорту», – аргументував він.

Сам Ігор Зінкевич уже не раз готував депутатські запити з такою пропозицією. Каже, щоб почати її втілювати в життя, не вистачає лише бажання і наполегливості чиновників. Він впевнений, що вагомим у цьому питанні є саме фінансовий аспект: якою буде рентабельність, яку вартість проїзду треба встановлювати.

«Багато хто нагадує про невдалий досвід рейкового автобуса на Сихові. Його пафосно запустили і закрили через нерентабельність. Але чому не подумали внести якісь корективи, шукати варіанти для покращення ситуації: як зробити цей транспорт популярним. Міська електричка може стати успішним проєктом. Головне реалізовувати його так, щоб львів’яни отримали від цього комфорт і вигоду», – резюмував Ігор Зінкевич.

Нагадаємо, раніше Кернес прокотився на новому тролейбусі і застукав ” голих” харків’ян на гарячому. 

Місто планує закупити 50 тролейбусів із запасом ходу. Все для того, щоб вони заїжджали в ті райони, де немає контактної мережі.

Як повідомляє портал «Знай.uа» Буряк не пустить запорожців у транспорт без карток, не дивлячись на всі вмовляння.

Також «Знай.uа ” писав, що У Кличка слідом за мостами “втомився” тролейбус: “Тримайтеся, відвалиться! За словами очевидців, з десятка гайок, якими має фіксуватися колесо столичного тролейбуса, геть відсутні шість.