На Харківщині найбільше витрачає на політичну рекламу голова ХОДА Олексій Кучер. Чиновник заплатив понад дві тисячі доларів.

Про це стало відомо з аналітичного звіту, опублікованому громадянською мережею “Опора”, пише NewsRoom.

На офіційній сторінці губернатора за останній місяць розмістили 12 рекламних публікацій. Витрати на їх просування склали 2090 доларів. Громадські діячі вказують, що чиновник не завжди маркує свій піар. Через це Facebook припинив показ однієї з публікацій.

На другій сходинці своєрідного рейтингу розташувалася сторінка” Слуги народу ” в Харківській області. На рекламу президентської політсили витратили $1240. У цю суму обійшовся 31 пост.

Замикає трійку лідерів нардеп Юлія Світлична. На просування публікацій на її особистій сторінці витратили 948 доларів. При цьому, як і у випадку з кандидатом від чинної влади, піар політсили проходив окремо. На рекламні пости блоку Світличної “Разом” по Харкову і області витратили ще $1451.

На просування офіційної сторінки чинного мера Харкова Геннадія Кернеса гроші витрачали ще в серпні. При цьому пости не були марковані як “політична реклама”, через що Facebook припиняв їх показ.

На сторінці “Блок Кернеса-успішний Харків” за місяць було розміщено 36 постів, на які витратили 427 доларів.

Обов’язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Тищенко, Нестор і Гончаренко заплатили 3 млн гривень, щоб викинути Кличка з мерського крісла: “ласий шматок”

Як повідомляє портал «Знай.иа» Губернатор Харківщини Кучер побажав Кернесу перемоги над коронавірусом: “чекаю на дебатах”

Також «Знай.иа ” писав, що Тихановская vs. Лукашенко – що спільного і що різного в їхніх історіях