Така новація стане поштовхом до автоматичного призначення пенсій.

Кабінет міністрів України схвалив рішення за яким вводяться нові трудові книжки та змінюються правила їх ведення.

Про це повідомляє НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на сторінку у Facebook міністра соціальної політики Юлії Соколовської.

27 листопада міністр повідомила, що ухвалено рішення про введення електронних трудових книжок. У відповідності до прийнятого рішення трудова книжка перестане бути документом суворої звітності, а працівники не муситимуть збирати довідки на підтвердження трудового стажу у разі втрати паперового примірника трудової.

Така новація стане поштовхом до автоматичного призначення пенсій.

«Це дозволить кожному в кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати виписку в електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися втратити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить. Коли настане час оформити пенсійні виплати — це буде легко і без клопоту щодо збору підтверджуючих документів — усі дані вже знатиме Пенсійний фонд. Роботодавці не будуть навантажені зайвим кадровим обліком і матимуть завжди достовірну інформацію про своїх працівників», — зазначила Соколовська.

Нагадаємо, міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет повідомив, що в Україні вже до кінця 2019 року скасують трудові книжки. За його словами, уряд вже підготував законопроект і постанову про скасування обов’язковості трудових книжок.

Джерело

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here