В Україні вводять нові трудові книжки: що треба знати

Така новація стане поштовхом до автоматичного призначення пенсій.

Кабінет міністрів України схвалив рішення за яким вводяться нові трудові книжки та змінюються правила їх ведення.

Про це повідомляє НАРОДНА ПРАВДА з посиланням на сторінку у Facebook міністра соціальної політики Юлії Соколовської.

27 листопада міністр повідомила, що ухвалено рішення про введення електронних трудових книжок. У відповідності до прийнятого рішення трудова книжка перестане бути документом суворої звітності, а працівники не муситимуть збирати довідки на підтвердження трудового стажу у разі втрати паперового примірника трудової.

Така новація стане поштовхом до автоматичного призначення пенсій.

«Це дозволить кожному в кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати виписку в електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися втратити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить. Коли настане час оформити пенсійні виплати — це буде легко і без клопоту щодо збору підтверджуючих документів — усі дані вже знатиме Пенсійний фонд. Роботодавці не будуть навантажені зайвим кадровим обліком і матимуть завжди достовірну інформацію про своїх працівників», — зазначила Соколовська.

Нагадаємо, міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет повідомив, що в Україні вже до кінця 2019 року скасують трудові книжки. За його словами, уряд вже підготував законопроект і постанову про скасування обов’язковості трудових книжок.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.