Українські працівники авіаційної галузі стурбовані ситуацією, яка склалась зі стратегічними авіаційними підприємствами, які мають ключове оборонне значення. Про це повідомив Анатолій  Іванович Льовін, президент концерну «Титан», народний депутат України IV скликання, засновник та власник ТОВ «УРАРП» під час пресконференції «КОРУПЦІЯ РУЙНУЄ УКРАЇНСЬКУ АВІАЦІЮ ТА ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ КРАЇНИ. Корупційні дії і невиконання законів України окремими співробітниками Державної служби експортного контролю, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України і Служби безпеки України завдають шкоди обороноздатності та руйнують економіку країни у цілому».

Avia3

Зокрема, йдеться про блокування діяльності ТОВ «УРАРП» в інтересах військово-промислового комплексу Російської Федерації. В умовах військових дій це є неприпустимим і небезпечним для України.

Avia
Прес-конференція: «Корупція руйнує українську авіацію і обороноздатність України. Фото: СтопКор.

Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2010 року № 405 «Про затвердження переліку суб’єктів літакобудування, щодо яких запроваджуються тимчасові заходи державної підтримки» ТОВ «УРАРП» внесене до переліку суб’єктів літакобудування, щодо яких запроваджуються тимчасові заходи державної підтримки.

Avia2
В Україні під загрозою виробництво ІЛ-76 Фото: СтопКор.

ТОВ «УРАРП» є переможцем тендерів на закупівлю послуг з ремонту авіаційних двигунів в інтересах Міністерства оборони України четвертий рік поспіль (у 2017, 2018, 2019, 2020 роках).

Займаючись бізнес-діяльністю у світі та отримуючи від цієї діяльності прибуток та обігові засоби, ТОВ «УРАРП» незмінно, чотири роки поспіль, надає тендерні пропозиції, значно вигідніші за ціною і якістю, ніж конкуренти.

У світі наявні всього дві організації, які мають авторське право розробника авіаційних двигунів Д-30КП, Д-30КП-2 для використання на літаках типу Іл-76. Це ТОВ «УРАРП» (Україна), яке здійснює свою діяльність з 1998 року та є стратегічним підприємством, внесеним до переліку суб’єктів літакобудування, щодо яких запроваджуються тимчасові заходи державної підтримки, а також НВО «Сатурн» (Російська Федерація).

Протягом усього періоду діяльності ТОВ «УРАРП» конкурує з російськими підприємствами НВО «Сатурн», АТ «123-й авіаремонтний завод», ОКБ ім. С.В. Іллюшина, наголосив Анатолій Льовін.

Avia5
Пресконференція: «Корупція руйнує українську авіацію і обороноздатність України. Фото: СтопКор.

Він звернув особливу увагу на те, що блокується постачання авіаційних двигунів на повітряні судна української реєстрації, які працюють за кордоном, в тому числі за міжнародними контрактами, і є джерелом валютних надходжень в Україну.

Натомість сьогодні проти підприємства розгорнуто кампанію, спрямовану на перешкоджання діяльності, що загалом може відбитися на оборонній здатності України.

За заявою авіарозробника, до блокування мають безпосередній стосунок силові структури України та органи виконавчої влади, які працюють за їхньою вказівкою (Державна служба експортного контролю України (Держекспортконтроль), Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки), митні органи), які діють під безпосереднім керівництвом та за рекомендаціями СБУ. Причому СБУ має можливість контролювати весь процес, від розробки провокації до її затвердження в судовому порядку, використовуючи проти ТОВ «УРАРП» документи під грифом «секретно», «для службового користування» і т.д.

Зокрема, Льовін розповів, що на початку 2014 року Миколаївська митниця ДФС здійснила митне оформлення планера, а двигуни, які на цьому ж планері установлені, відмовилась розмитнювати з посиланням на відсутність дозволу Держекспортконтролю. В результаті дії Миколаївської митниці ДФС визнані протиправними та відповідне рішення митниці скасоване.

Співробітники ГУ СБУ у м. Києві та Київській області та УСБУ в Чернігівській області вилучили чотири авіаційні двигуни, відремонтовані ТОВ «УРАРП», які направлялись до Білорусі. За повернення двигунів представники СБУ вимагали сплатити 50000 доларів США, як заявляють працівники ТОВ «УРАРП». Як наслідок – зрив контракту з Білоруссю.

Суд визнав арешт незаконним, двигуни повернули підприємству.

Застосування у 2014 році Мінекономрозвитку до ТОВ «УРАРП» спеціальних санкцій – індивідуального режиму ліцензування зовнішньоекономічної діяльності на підставі подання СБУ – суд також визнав протиправним і скасував його.

«При цьому абсолютно усі претензії державних органів до ТОВ «УРАРП» не отримали підтвердження, отже, підтверджено, що вони штучно вигадані і створені», – підкреслив Анатолій Льовін.

Окрім антидержавної діяльності окремих службових осіб, на думку спікера, явно простежується корупційна складова за ознаками дій посадових осіб з використанням свого службового становища  в інтересах третіх осіб, а також з метою прямого особистого незаконного збагачення.

Унаслідок реалізації цієї злочинної схеми, з лютого 2019 року (тобто протягом півтора року) повністю заблокована зовнішньоекономічна діяльність ТОВ «УРАРП».

Попри те, що за цей час ТОВ «УРАРП» відремонтувало 44 авіаційні двигуни, з 02.02.2019 року жоден двигун не вивезений з України і не поставлений замовнику.

У результаті цієї блокади підірваний авторитет України як держави, здатної виконувати свої  зобов’язання перед партнерами, що призвело до того, що від послуг України вже відмовилось багато країн (Білорусь, Казахстан, Азербайджан, Молдова).

Тому засновник ТОВ «УРАРП» неодноразово звертався до Прем’єр-міністра України та Міністра оборони, утім, ці звернення лишались без відповіді. Український розробник заявив про направлення відкритого звернення до Президента України Володимира Зеленського.

Avia4
Фігуранти справи про руйнацію авіації в Україні. Фото: СтопКор.

«…Неможливо повірити, що дії вищезазначених державних структур України з блокування та підриву діяльності стратегічного українського розробника – ТОВ «УРАРП», яке відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2010 року №405 внесене до переліку суб’єктів літакобудування, щодо яких запроваджуються тимчасові заходи державної підтримки, – не є виконанням замовлення з боку зацікавлених структур Російської Федерації і, відповідно, не оплачуються», – йдеться у зверненні Анатолія Льовіна до Президента України.

Зазначимо, ТОВ «УРАРП» – єдине з українських підприємств, яке має авторські права розробника на техніку «Іл» (двигуни і планер). Техніка «Іл» продовжує залишатись значною частиною повітряного флоту України, як військового, так і цивільного. У разі блокування роботи «УРАРП» єдиною альтернативою для авторського супроводу планерів і ремонту двигунів для українських літаків «Іл-76» стануть підприємства російського оборонного комплексу. Що неприпустимо з огляду на обороноздатність країни!

The post Вбивчий удар по українській авіації: Анатолій Льовін заявив про блокування роботи вітчизняного авіарозробника ТОВ «УРАРП» (Український Розробник – Авіа Ремонтне Підприємство) в інтересах конкурентів з РФ appeared first on Інформаційний портал “СтопКор”.