Літній спекотний період в Україні добігає кінця, проте “палаючі” путівки до Туреччини і Єгипту тільки виходять на ринок пропозицій. Проте не завжди у наших туристів буває все “Ок”. Деякі туристи скаржаться, мовляв, приїжджаємо в готель практично одночасно, а першими номери отримують завжди німці або фіни. Саме через такі питання, ми і вирішили розібратися, в чому власне справа.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки секретам, які відкрила одна з “заробітчанок”, яка влаштувалася в турецький готель і розповіла, як йдуть справи безпосередньо на місці “відпочинку”.

Готель в Туреччині, фото pxhere

Ніхто ніколи не поділяє гостей за національною ознакою. Вся справа в тому, що європейці, як правило, заздалегідь бронюють номери потрібного їм типу: Сімейний, з видом на море, напівлюкс або з видом на басейн. Ці кімнати підвищеної комфортності і особливої категорії прибираються окремою групою покоївок і найчастіше здаються до заселення в першу чергу.

Але є туристи, які при бронюванні вибирають найдешевший номер з наміром утрясти питання з видом з вікна на місці за допомогою чайових (треба сказати, що такий метод часто працює). Стандартні номери прибираються найдовше, і заселення в них відбувається в порядку черги на загальних підставах.

При цьому першими зазвичай намагаються заселити сім’ї з дітьми і гостей у віці. Ну і тих, хто завбачливо вклав в паспорт чайові або вручив якийсь презент.

Бонус: як поводитися у форс-мажорній ситуації

У туристів нарешті з’явився реальний важіль впливу: соціальні медіа та інтернет-ресурси, які роблять роботу будь-якого постачальника послуг гранично відкритою. У разі виникнення складнощів з вашим заселенням постарайтеся не сумувати і не психувати.

Готель в Туреччині, фото pxhere

Для початку з’ясуйте умови, які пропонує готель або туроператор. Якщо вони вас в цілому влаштовують, спробуйте для самозаспокоєння виторгувати ще що-небудь: безкоштовний масаж, екскурсію або апгрейд номера.

Якщо ж умови для вас категорично неприйнятні і якість відпочинку сильно страждає, єдиний козир, який може вам допомогти, — це загроза написати скарги в усі соцмережі і “відгукники”. Формальні претензії і офіційні листування з інстанціями готельєрам як мертвому припарка, а ось за своїм іміджем і рейтингами стежать зараз практично всі. Найдієвіші Facebook, Twitter, TripAdvisor і Google, тому що звідти видалити негативний коментар дуже складно. Головне, не перестарайтеся і намагайтеся не прикрашати факти.

Обов’язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, грошова компенсація замість відпустки: у Держпраці пояснили всі нюанси.

Як повідомляв Знай.uа, молодий львів’янин підчепив коронавірус і відчайдушно бореться за життя: “Дуже слабкий, в швидку несли на руках”.

Знай.uа писав, судді “Танців з зірками” Владу Ямі влаштовують виволочки будинку, відверте зізнання.